Skocz do zawartości
Nerwica.com

Szczere pytanie.... szukam odpowiedzi...


dontworrybesad

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw napisze parę słów o sobie potem zadam pytanie, więc: Mam 19 lat, jestem studentem. Przyjaciół nigdy nie miałem, nawet jednego. Jestem niezbyt towarzyską osobą. Mam niską samoocenę, mam wiele kompleksów, wad - tyle, że one są prawdziwe dlatego to tak dobija. Na studiach raczej sobie nie poradzę, nie jestem jakoś wybitnie mądry,właściwie to cały czas inni mi pomagają... chyba we wszystkim dlatego jakoś radzę sobie. Nigdy nie miałem dziewczyny, ostatnio jak myślałem że już znalazłem ją dostałem kosza, co potwierdza jaki jestem głupi i żałosny. Wcześniej chciałem się zabić bo miałem masę problemów z którymi nie mogłem sobie poradzić, ale poznając ją znowu chciałem żyć, myślałem że nie potrafię już kochać, ale zakochałem się, myślałem, że może być pięknie, tyle że nic z tego nie wyszło i jest jeszcze gorzej. Czemu jeszcze się nie zabiłem? Przede wszystkim ze względu na moją rodzinę, jestem dla nich ciężarem, ale gdy bym się zabił, nie wiem czy by matka nie wpadła w jakąś chorobę psychiczną, pewnie by się zadręczała, że to przez nią to zrobiłem, że mi nie pomagała za bardzo czy coś takiego; kocham ich, ale nienawidzę ich za to, że zmuszają mnie do ciągłego cierpienia. Po drugie czasami czuje się tylko do do bani, ale to mogłem jeszcze zaakceptować i żyć z tym. Chyba nikt nie wie, że tak do tego podchodzę, to dlatego że nie chce jeszcze bardziej się poniżać. Samo to, że piszę o tym jest dla mnie porażką, przyznaniem się do słabości.

 

Podsumowując wiem, że zawsze będę sam, będę głupi, nielubiany... szukałem odpowiedzi na pytania typu jak radzić sobie z depresją samotnością, czy warto żyć itp... Doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu, nie ma odpowiedzi na te pytania, jedynym problemem jestem ja. Teraz pozostały mi dwie rzeczy: zmienić się albo zabić siebie. Przechodzę, więc do sedna: