Skocz do zawartości
Nerwica.com

Torbiel i zaburzenia nericowo depresyjne


Gość 1507

Rekomendowane odpowiedzi

nie znam się, moja mama ma torbiel od ponad 30lat, nie mogła być operowana więc brała leki bo torbiel uciskał, miała drętwienia kończyn, po leczeniu torbiel się zmniejszył i stał się nieaktywny, mam znajomych z torbielami na nerkach, i są to torbiele do obserwacji nie ma leczenia farmakologicznego, moja żona ma torbiel na nerce, nie jest leczona, może być tak że możesz się z torbielem urodzić i żyć z nim całe życie nie wiedząc że go masz, ja już wiem że mam, neurochirurg mi powiedział że skoro funkcjonuję normalnie to on raczej nic z tym nie będzie robił bo operacja może sprawić że już nie będę normalnie funkcjonował, na podstawie tomografu stwierdził że nie ma zagrożenia zycia a torbiel jest prawdopodobnie od urodzenia jak już pisałem, więc przezyłem z nim daj Boże ponad połowę życia, mam nadzieję że dziadostwo nie będzie rosło, jeśli nie to pikuś jesli tak to znaczy że muszę to leczyć w najbardziej dostępny sposób. Zawsze z trudnych sytuacji wychodziłem obronną ręką, cierpiałem ale stawałem się mocniejszy takie szczęście w nieszczęściu i żyję nadzieją że i teraz tak będzie. Ktośby napisał to tylko torbiel nie ma co panikować ja też mam, ale ja się martwię bo mój jest naprawdę wielki, i nie wiem czy dalej rośnie. Prawdopodobnie rezonans wszystko wyjaśni, a ja mogę tylko czekać i ewentualnie modlić się o zadowalające wieści. Neurochirurg powiedział mi że moja nerwica nie ma nic wspólnego z torbielą, nie ta grupa objawów

 

[Dodane po edycji:]

 

bóle głowy przyszły po odstawieniu leków i zostały, deje vu też ale jest znacznie słabsze i rzadsze, jest b.duże prawdopodobieństwo że to są objawy nerwicowe ostatnio miewam de ja vu po alkocholu, ja mam to udeżenie alko do głowy i mnie tak fajnie rozpręży to po tym nieraz na chwilę mam, ale słabsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach