Skocz do zawartości
Nerwica.com

ANKIETY, BADANIA, MAGISTERKA - WĄTEK ZBIORCZY


anovi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jestem studentką V roku psychologii. W związku z prowadzeniem badań do pracy magisterskiej poszukuje osób, które postrzegają zwiazek swoich rodziców jako nieudany/ mało udany lub wychowały się w niepełnych rodzinach ( rozwód rodziców, śmierć jednego z rodziców).

W swoich badaniach poszukuje odpowiedzi na pytanie czy rodzina pochodzenia ( i to jak ją postrzegamy) ma związek z wykształceniem się danych cech osobowosci.

Badanie jest oczywiscie anonimowe, wypełnienie badania trwa tylko 5-10 minut.

Link do badania: Witam serdecznie,

Jestem studentką V roku psychologii. W związku z prowadzeniem badań do pracy magisterskiej poszukuje osób, które postrzegają zwiazek swoich rodziców jako nieudany/ mało udany lub wychowały się w niepełnych rodzinach ( rozwód rodziców, śmierć jednego z rodzica).

W swoich badaniach poszukuje odpowiedzi na pytanie czy rodzina pochodzenia ( i to jak ją postrzegamy) ma związek z wykształceniem się danych cech osobowosci.

Badanie jest oczywiscie anonimowe, wypełnienie badania trwa tylko 5-10 minut.

Link do badania: http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/7137/sec-7MP25b0J

Z góry dziękuje za waszą pomoc

Pozdrawiam

Joanna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem Słuchaczka III roku pracy socjalnej w KPSS i prowadze badania na temat "Częstości wystepowania autoagresji wśród populacji internetowej" i mam prosbę o wypełnienie zamieszczonych ponieżej ankiet. Obie ankiety tworza jedna całośc wiec prosze wypełnić obie gdyz w jednej nie starczyło miejsca na wszytskie pytania. Będę szczerze wdzieczna.

 

http://www.ankietka.pl/ankieta/31476/czestosc-wystepowania-autoagresji-wsrod-populacji-internetowej.html

 

http://www.ankietka.pl/ankieta/31627/czestosc-wystepowania-autoagresji-wsrod-populacji-internetowej.html

Udostępnij tę odpowiedź