Skocz do zawartości
Nerwica.com

Derealizacja. Depersonalizacja.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ci pomagają i jeżeli nerwica jest dla ciebie tylko przeszłością - oczywiście nie. Ale jeżeli leczysz się lekami a nerwica ciągle wraca - to taki system jest chyba mało skuteczny?

 

[Dodane po edycji:]

 

polakito?

 

Co to za preparat? ja mam cos na bazie chlorofilu Liquid chlorophyll z Cali Vity na oczyszczenie z toksyn

Nie, to jest preparat Joalis (produkowany w Czechach przez Dra Jonasa). To jest cały zestaw może 200 preparatów, każdy działąjący na trochę inny problem i inną część ciała, po kolei je oczyszczając. Każdy z nas ma trochę inny problem więc w innej kolejności się stosuje te preparaty. Jestem nastawiona entuzjastycznie do tego z tego powodu że widzę u siebie dużą poprawę, choc wiem że powinnam pewnie poczekać kilka lat żeby wiedzieć czy działa długofalowo skutecznie.

 

Przepraszam, nie chciałam nikogo urazić. Poza tym nie jestem lekarzem ani nie znam się na medycynie ani na medycynie naturalnej, niech każdy z was decyduje za siebie kto jak się leczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polakita, ale żeś pojechała po całości :)

Naprawdę mimo, iż nie znamy się trzeba wiedzieć, iż czasem sytuacja jest tak drastyczna, i tak meczy, że trzeba po leki sięgnąć (a czasem nawet warto) i nie znaczy na pewno to o jakiejś mniejszej wartości, czy ułomności, No bez jaj :)

Ja rozumiem, że są grzybki, drożdżaki i cała masa świństw ale naprawdę nie wszystkie zaburzenia nerwicowe, lęki sa skutkiem toksyn w organiźmie. To jest bzdura i to okrutna, głoszona przez tych którzy z tej metody zarabiają na życie :)

Oczywiście może być i taka przyczyna, ale tez cała dosłownie masa zupełnie innych rzeczy.