Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ja i moje natrectwa (dziwactwa).


Nerwowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Co za szczescie, ze takie forum w ogole istnieje :)

Dlugo sie zastanawialem nad tym, czy w koncu cos o sobie napisac, ale skoro Wy takze macie podobne problemy, to bedziecie mnie mogli lepiej zrozumiec. Bo ktoz lepiej zrozumie chorego człowieka, niz drugi chory (na to samo oczywiscie) :)

Zanim zaczne pisac o tych moich wszystkich "dziwactwach", moze nadmienie, ze mam 24 lata, jestem po studiach (kierunek scisly) i nie pracuje. Poza tym jestem pesymista i we wszystkim dostrzegam cos negatywnego. To tyle, jezeli chodzi o moj profil.

OK, zaczynamy gupowa terapie :)

Z ZOK (nerwica natrwctw) zyje juz od kilkunastu lat. Hmm, tak naprawde to nie pamietam juz siebie normalnego, wiec bardzo prawdopodobne jest, ze trwa to znacznie dluzej. To smutne, ale tak niestey jest. Z tego co zdolalem sobie przypomiec, to juz w dziecinstwie powtarzalem rozne czynnosci i robilem glupie rzeczy (np. chodzilem po ulicy tak, aby srodkiem stopy stanac na pekniecie asfaltu). Wtedy mi to nie przeszkadzalo. Myslalem, ze to jakis "psychiczny defekt" dorastania i ze z czasem minie. Niestety, mylilem sie. On ewoluowal i zaczal przybierac na sile, dorzucajac po drodze rozne, inne "dziwactwa". Nie wiem dlaczego, ale wstydzilem sie o tym powiedziec rodzicom, z ktorymi mialem zawsze dobry kontakt. Z wiekiem jednak nasze kontakty zaczely sie zacierac, a ja calkowicie zamknalem sie w sobie, nie dajac zadnych sygnalow, ze cos z moja psychika jest nie tak. Ja o tym wiedzialem, ze cos zlego dzieje sie ze mna, lecz nie mialem pojecia co to jest, poniewaz nie spotkalem sie jeszcze w ogole z czyms takim. Kilka lat temu, doslownie przypadkowo obejrzalem w TV dokument o "tajemniczym" ZOK. Bylem w szoku. W kazdym z bohaterow dostrzeglem czastke siebie. Nie jestem lekarzem, ale dzieki temu programowi zdiagnozowalem u siebie nerwice natrectw.