Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pierwszy krok do normalności


áschetos

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, to mój pierwszy post tutaj i chyba w ogóle pierwszy krok do zrobienia czegokolwiek ze swoim życiem. Nie wiem czy ktokolwiek to przeczyta, ale na pewno mi będzie lepiej, że w końcu chociaż trochę otworzę się na świat...

Mam 22 lata, jestem powszechnie uważana za normalną, zwyczajną dziewczynę, niczym się nie wyróżniam, studiuję na dobrej uczelni, wszystko pozornie idzie jakoś do przodu.