Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nic palcem już nie będę robić, wszelkie delikatne cieniowania zrobiłam pędzelkiem do makijażu i już nic nie dotykam, bo zepsuję.

 

a nie, palcem wiadomo, że nie :D

mnie tylko chodziło o to, żeby "wiadomo Ci było, o co chodzi" ---- a że jestem laikiem rysunkowym = to nie umiem tego fachowo określić i porównuję do technik mi znanych ( tj. strugi i mazanie palcem tego pyłku po kartce i włala = szybkie tło :mrgreen: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie, z którego korzystałam ma takie tło.

 

Zamiast karła są filiżanki z kawą.

 

Myślę, że jakiekolwiek tło zniszczyło by kontrastowość poszczególnych rysunków, bo musiało by dotknąć ich linii, które odrysowywałam z dużą precyzją.

 

Jutro wrzucę zdjęcie całości, muszę zrobić przy świetle, żeby jakość przenieść.

 

Drugi portret to będzie Kyle szykujący się do powrotu do serialu po latach :mhm: Wtedy już bez problemu zrobię draperię w tle, bo zdjęcie jest duże i ostre.

 

O, rety, rysowanie wciąga, szkoda, że tak rzadko to robię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procedury i standardy swoją drogą, ale mnie to tylko denerwuje.

 

ja uważam, że w przypadku, kiedy to byłby jakiś domokrążca - jakieś oferty "kup pan coś, pacz pan jakie dobre noże", jakieś ankiety i tego typu sprawy ---- to tak, wtedy jednoznaczna odmowa powinna starczyć temu komuś ---- i jakby znów wyskakiwał z tym / albo oświadczał "ja do pana jeszcze zadzwonię, czy pan zmienił zdanie" ----można byłoby mówić o sytuacji "ja pikolę, czy do nich nie dociera "nie" :hide: ".

 

Ale tutaj mi się to podoba, co ona zrobiła--- i tu nie widzę powodów do wkurzenia. Można nie lubić kobiety i rozumiem, że podnosi ciśnienie "to nazwisko" i "ona", ale procedura sama w sobie jest fajna i ja to jak najbardziej propsuję.