Skocz do zawartości
Nerwica.com

Fobia szkolna


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

Gratuluje Feniksie! :D Jesteś bardzo dzielną osobą. Nie poddawaj się.

A co do przeprowadzki to wiem, że to jest trudna decyzja. Ja sama wyprowadziłam się od pijącej mamy z dnia na dzień, chorując już na nerwicę. Szczerze to ta wyprowadzka mi pomogła.

I pomimo swojej nerwicy studiuję na dziennych. To się da zrobić. Wierzę, że Tobie też się uda spełnić marzenia. Trzymam kciuki. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokonana nie bój się to nie zawał! nerwica już tak ma że niestety daje nam ostro popalić , dla pewności i własnego spokoju idz do lekarza i weź skierowanie na ekg , gwarantuję że bedzie wszystko ok. I nie czytaj ta tematy chorób bo się sama wkręcasz , poczytaj lepiej o afirmacjach, relaksacjii czy medytacji pozdrawiam wszystko będzie dobrze! :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj ;)

 

Gratuluje postawy!

Wiesz ja mialem podobna sytuacje.Rodzice jeszcze w podstawowce postanowili sie rozwiesc i wszystko ciagnelo sie kilka lat w bardzo niemilej atmosferze. (niemila - to bardzo delikatne okreslenie) Ja mialem dosc, chcialem gdzies uciec - do ludzi. Pozniej mialem straszne klopoty w ogolniaku, ale jakos sie udalo. W zeszlym miesiacu udalo mi sie obronic na uczelni, planuje jednak nie stawac w miejscu i dalej sie rozwijac. To chyba pomaga - wyznaczyc sobie jakis cel i dazyc do niego.

 

Serdecznie pozdrawiam!

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach