Skocz do zawartości
Nerwica.com

Powiedz prawdę i tylko prawdę :)


Jurecki

Rekomendowane odpowiedzi

To największy bullshit, jaki słyszałem - wszystko zależy od tego, czy się o to ciało dba :P

 

A Ty jakie masz zdanie?

 

mam juz 3 z przodu, skora robi sie bardziej wiotka, mysle ze nie bedzie dobrze wygladac za kolejne 10 :(

piercing tez moze spowodowac naciagniecie skory albo jakies reakcje

sumarycznie ta obroza ktora proponowala Zona jest chyba najbardziej bezpieczna

 

ale moze jak ktos prowadzi bardziej aktywny tryb zycia to ma inaczej, nie wiem;

 

tak czy siak wierze ze cialo warto czasem ozdabiac, to takie biale plotno;

 

podoba Ci sie ta znana kobieta ktora sie stylizuje tatuazem, chirurgia i piercingiem na kocice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mrau, cóż, nie znam, nie gustuję, nie znam się na kobietach ;)

 

A co Cię w niej zainteresowało?

 

http://freaks.pinger.pl/m/2380457 to ta

nie gustuje? wolisz facetow? :)

zapytalem o nia wlasnie bo jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych nosicielek piercingu i tatuazy/bodymodow i chyba juz jest w takim srednim wieku;

 

ja bym wolal cos bardziej subtelnego, ale w sumie od kiedy sie zakochalem w mojej mam takie troche kocie skrzywienie ;p

 

a powiedz wiec szczerze w czym gustujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mrau, w facetach :mrgreen:

 

Spodziewałeś się tego? :D

 

w sumie nie zwrocilem pierwotnie uwagi na ta tecze ktora masz w avku, wiec nie do konca, nie;

sadzilem ze jestes takim slabo zwiazanym zasadami spoleczenstwa typem lubiacym pokolorowane i pokolczykowane ;]

 

to idzie w ciekawym kierunku :)

 

chcialbys pisac po albo kolczykowac swojego m? czy to jest cos co czyniloby go twoim? twoim m czy twoja wlasnoscia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mrau, zdecydowanie moim m.

 

A u Ciebie?