Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

... to zuo

Za ten tekst też będę pobierać grzywny. Co najmniej 18 zł.

 

Dobra, siedzę. Pospałam w ciągu dnia 3h + 2h to ciekawe co będę robić teraz. Leki wzięłam.

 

A nie napisałam wam rano, jak byłam na zbiórce to mnie tak coś kłuło w brzuch, plecy, między żebrami, normalnie voodoo jakieś :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Kryty_k,ale rozsądne to nie jest...dlaczego się czujesz jak pijana?

 

Od siły emocji wczoraj wieczorem i trochę nieprzespanej nocy od rana bolała mnie strasznie głowa. Przez cały dzień dokuczała - mimo tabletki rano na ból głowy - zmęczona tym bólem i dodatkowymi emocjami (jestem po rozmowie z prawnik) - wręcz mi się w głowie kręci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Męczy mnie złość. Kładę się spać z tym uczuciem i rano po kilku sekundach po obudzeniu wraca do mnie. Nie wiem, to chyba przez ten odział dzienny. Dzisiaj znowu mnie opieprzała jedna pielęgniarka za spóżnienie 3 minutowe. Jak byłem na całoobowym to tam było bezstresowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was wieczornie!

 

Właśnie się zastanawiam, czy można dostać sensacji żołądkowych od przedawkowania serów pleśniowych? :roll:

Zrobiłyśmy dziś z siostrą wieczór z serami i tak mnie teraz kręci, że ło matko...

 

cyklopka, Ja nie wiem, ale to pachnie somatykami. Ty się na nerwicę czasami nie przekwalifikowujesz? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kosmostrada, pleśń jak pleśń, ale ogólnie w serze jest dużo tłuszczu i białek mleka :mhm:

 

Nerwobóle mi się zdarzają, ale bardzo rzadko :bezradny: