Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć. Mam 20 lat i studiuję.


jakub358

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam na imię Sylwia i mam 18 lat. Trochę dziwnie się czuję pisząc tu do was ale mam ostatnio ze sobą problemy. W sumie każdy je ma ale czuje się strasznie samotna i brakuje mi zrozumienia. Chciałabym mieć przy sobie taką osobę, z którą będę mogła porozmawiać o wszystkim i nie będę się bała jak na coś zareaguje. Ostatnio zaczęłam się ciąć. Średnio daje sobie z tym radę, kiedy wszyscy mają mnie za 'wariatkę' i wyśmiewają się ze mnie. Czuje się jak gówno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opowiem Ci pewną historię Sylwia...

 

Zbliżały się święta i postanowiłem, że jako prezent kupie coś specjalnego dla mojej mamy. Była ona znerwicowaną nauczycielką polskiego w gimnazjum i bardzo lubiła kwiaty. Miała już 45 lat i czuła się staro, więc chciałem jej kupić jakiś kwiat, który przeżyłby wszystko i byłby piękny.

Wszedłem do kwiaciarni i spośród wszystkich pięknych roślin, które tam znalazłem - wybrałem wrzos. Był w zwyczajnej doniczce i trochę niedorozwinięty. Jednak już widać było, że będzie wspaniałą i przepiękną rośliną. Zapakowałem go w reklamówkę i ostrożnie przewiozłem na rowerze do domu.

W domu schowałem go w starej szafie, żeby nie dotarło do niego spojrzenie mamy - dopiero gdy rozpakuje pod choinką. Jednak co jakiś czas o niego dbałem i dolewałem trochę wody, albo dawałem mu trochę słońca. Bardzo lubiłem na niego patrzeć, jak się rozwija.