Skocz do zawartości
Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!


magdasz

Rekomendowane odpowiedzi

nienawidze tego swiata. wszedzie pelno chamów ktorzy tylko szukaja okazji by sie na kims wyladowac. zawsze pada na mnie. gotuje sie w srodku i nie moge zrozumiec dlaczego wszystko to takie podłe jest.przeciez zyjemy razem na tej zasranej planecie. ale nie daje po sobie tego poznac tej zlosci. chcialabym tak po prostu wybuchnac, powiedziec co o tym mysle i nie przejmowac sie niczym.czuje sie jak ofiara choc i tak reaguje lepiej niz kiedys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy na zajęciach znam odpowiedź na zadane pytania, nie odzywam się. A zwykle potem wykładowca mówi, że jakiś taki jestem zaspany albo coś. Wtedy gotuję się w środku.

Na Wf-ach zawsze byłem spychany na bramkę, co doprowadziło do tego, że złamałem palec. A jestem 'muzykiem' jako takim, gram na klawiszach od 9 roku życia (teraz mam 20) więc to zdarzenie dobija mnie i uważam że nigdy już nie będę w to dobry i prawie kompletnie to rzuciłem, już nie chodzę na lekcje a jak siadam do klawiszy zbiera się we mnie taki smutek głęboki i łzy że nie potrafię już nic zagrać : ( : ( : ( : (

Nie spotykam się z ludźmi, jestem cichy i gotuję się w środku kiedy przedłużam ciszę, wtedy kompletnie nic nie potrafię powiedzieć sensownego i wpadam w błędne koło myśląc no 'powiedz cokolwiek' ale do głowy nic nie przychodzi.

 

Ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Steviear

Mógłbym się podpisać...

chcialabym tak po prostu wybuchnac, powiedziec co o tym mysle i nie przejmowac sie niczym.czuje sie jak ofiara choc i tak reaguje lepiej niz kiedys.