Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie odnajduję się w pracy...


Just

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Pół roku temu podjęłam Staż na stanowisku biurowym. W chwili obecnej jestem zatrudniona na pół etatu na okres trzech miesięcy. Właściwie pracownicy obsługują dwie firmy.

Jest to moja pierwsza praca, więc jestem zielonym groszkiem w wielu sprawach. Nie chcę jakoś szukać dla siebie usprawiedliwienia i robić z siebie ofiary, ale nie odnajduje się jakoś w pracy.

Przedłużenia umowy na pewno nie dostanę, ponieważ wydaje mi się że założenia miałam być tylko na jakiś czas i żeby płacił za mnie Urząd Pracy. Na początku robiłam głównie porządki w dokumentacji i archiwizowałam papiery. Firma miała po prostu bałagan. Pewne rzeczy można było już wyrzucić i zyskać nowe miejsca, segregatory a niektóre było trzeba dopiero uporządkować. Zajęło to trochę czasu. Później już nie miałam co ze sobą zrobić. Ogólnie mam swój komputer, niewielki kawałek blatu i tyle. Nie przydzielono mi jakiegoś konkretnego stanowiska, więc i nie mam w pracy swojej "działki". Dbam tylko oto, aby poczta regularnie wychodziła i robię to co mi ktoś zleci, np. coś podliczyć, sprawdzić. Nie miałam żadnego szkolenia, nikt nigdy nic mi nie pokazał, nie wprowadził do firmy. Jak pytam, gdy czegoś nie wiem, to rzadko kiedy ktoś chce pomóc, tak jakby robili z pewnych rzeczy wiedzę tajemną, tylko dla siebie.