Skocz do zawartości
Nerwica.com

Która praca najlepsza?


zagubiony

Która praca jest obiektywnie najlepsza?  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Która praca jest obiektywnie najlepsza?

    • Animator w hotelu
      2
    • Programista
      3
    • Recepcjonista w hotelu
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie rozumiem tej ankiety, no bo jak ma się programista do pracy hotelowej? Chyba, że jesteś informatykiem a zaproponowano ci pracę hotelu. Jednak programista najlepszy. Kasa niezła leci. Ale ja i tak będę za swoim przyszłym zawodem: dentysta-sadysta.

Ma się tak, że pracuję jako programista, a duchem jestem gdzie indziej. Widząc animatorów w środku "pędzę" do tej pracy. Uwielbiam pracę z ludźmi, a nie w 4 ścianach pokoju przy monitorze. Temat-rzeka zresztą.

Ktoś zapyta, czemu więc nie "przeskoczę"? Dla dziewczyny i kilku jeszcze powodów. Ankieta ma charakter czysto orientacyjny. Pewnie i tak nie odważę się na żaden krok i będę latami klikał te pieprzone literki.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy programiści, których znam, czy to testerzy czy software developerzy, są zadowoleni z pracy jak i usatysfakcjonowani zarobkami. Każdy nowy projekt to nie tylko klepanie kodu, ale wkład w rozwój zawodowy.

 

Recepcjonista w hotelu? Popracujesz cztery lata, znajdzie się młodszy na Twoje miejsce i zostaniesz palaczem (nie papierosów bynajmniej).

 

O animatorze w hotelu (?) się nie wypowiadam, bo nawet nie wiem co to za stanowisko.

 

Może zmień środowisko pracy, w dużych firmach software'owych przecież pisze się projekty w grupach, dużo dyskutuje z co-workerami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recepcjonista w hotelu? Popracujesz cztery lata, znajdzie się młodszy na Twoje miejsce i zostaniesz palaczem (nie papierosów bynajmniej).

O, to jest argument....

 

O animatorze w hotelu (?) się nie wypowiadam, bo nawet nie wiem co to za stanowisko.