Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pod Trzeźwym Aniołem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jupiler 81, brałem jakiś lek w zastrzykach na pół roku i tak kilka razy, nie pamiętam nazwy. Nie wiem też czy to nie była jakaś ściema a u mnie wystąpił efekt placebo. Tak czy inaczej, bałem się picia i podziałało. Nie chodziłem na żadne mitingi, sam sobie poradziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jupiler 81, nie znam się na lekach ale jak chcesz przytyć proponuję picie odżywek (nie wiem czy masz na to kasę) nutri drink albo fresubin. To zawiera wszystkie potrzebne składniki i teoretycznie da się nic nie jeść i pić tylko to. Problemem jest cena. Masz problemy z apetytem?

Weź Ty się zastanów najpierw zanim cokolwiek komuś doradzisz bo BZDURY piszesz.

Najpierw skonsultuj sie z jakim kolwiek trenerem personalnym, który się na tym zna, żebyś wiedział co to są te odżywki i do czego służą.

I mam nadzieję, że nikt nie posłucha Twojej rady bo Twoje stwierdzenie, że można nic nie jeśc i nie pić a tylko wpierniczać odżywki/suplementy doprowadzą do powaznych zaburzeń w organiźnie a nawet śmierci.

 

Po pierwsze nie każdy może odżywki przyjmować a po drugie jeśli już to służą one głównie po to aby przy intensywnym i częstym wyisiłku ogranizm nie zaczął sam siebie wyniszczać (zjadać mięśni itp.) i stosowanie ich powinno odbywać się pod stałą kontrolą trenera/dietetyka oraz systematycznym badania ilości masy tłuszczowej oraz mięśniowej.

 

-- 01 kwi 2015, 14:56 --

 

Jupiler 81, wiesz może po prostu taki masz organizm. A próbowałeś konsultować się z jakimś dietetykiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

abrakadabra xx,

Jesteś po jakiejś terapii uzależnień czy odwyku? Jak się stało że przestałeś pić? Sądzisz że alkoholik nie jest w stanie kontrolowac picia?