Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

Hej byłem ostatnio u psychiatry i przepisał mi Seroxat. Pytanie do osób co brali ten lek, jak się po nim czuliście? Czy znacząco oddziaływał na waszą sprawność fizyczno-ruchową? Jestem maszynistą, dlatego lekarz zalecił branie 10 mg (połówka), ale i tak się boję zacząć zażywać tego leku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmuły wielkiej czy napadów senności raczej nie będzie więc możesz spokojnie jeździć (chociaż z SSRI to paro jest najbardziej mulącym i wywołującym senność lekiem to i tak ta grupa leków nie zaburza zazwyczaj sprawności psychoruchowej - na lekach nie ma nawet ostrzeżeń jakie są na innych przeciwdepresyjnych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmuły wielkiej czy napadów senności raczej nie będzie więc możesz spokojnie jeździć (chociaż z SSRI to paro jest najbardziej mulącym i wywołującym senność lekiem to i tak ta grupa leków nie zaburza zazwyczaj sprawności psychoruchowej - na lekach nie ma nawet ostrzeżeń jakie są na innych przeciwdepresyjnych).

 

Jak to nie?

 

"Występowanie po zastosowaniu leku takich działań niepożądanych jak np. senność, zwroty głowy, zaburzenia widzenia, może stwarzać niebezpieczeństwo związane z prowadzeniem pojazdów oraz obsługą maszyn, szczególnie w początkowym okresie leczenia."

 

- Z ulotki leku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przytyłam 2 kg.. :(

 

2kg przytylas, a co to jest 2kg??

ja przytylem 30kg po ssri i nie tylko

 

Co do pytania o sprawnosc psycho-ruchowa, to paroksetyna to najbardziej mulacy lek jaki bralem,