Skocz do zawartości
Nerwica.com

Kumulacja


sol_morska

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim :)

Głupio mi prosić o poradę w tak błahej sprawie... ale opiszę może moją historię, może akurat jakaś dobra dusza znajdzie chwilę na przeczytanie.

Zawsze miałam zmienne nastroje, dużo myślę, analizuję, często łapię popularne "doły". Nauczyłam sobie z tym jakoś radzić, ale ostatnimi czasy sytuacja mnie już przerasta.

Zacznę od tego, że studiuję wymarzony kierunek, ale niestety wieczorowo (na dzienne było cholernie trudno się dostać, niestety mi się nie udało). Jest opcja, by przenieść się na dzienne, wystarczy mieć wysoką średnią. Pochodzę z mojego miasta studenckiego, więc póki co mieszkam z rodzicami; jednak staram się ich jak najmniej obciążać finansowo. Za studia płacę sobie sama (6 tys. za rok), wszystko czego potrzebuję (jedzenie, leki, ubrania) też staram się fundować sobie sama. Wiem, że rodzice, mimo że niezbyt zamożni, to zawsze służą mi pomocą, ale głupio mi od nich brać jakiekolwiek pieniądze. Pracuję i usiłuję być w miarę najmniejszym obciążeniem dla nich. Pracuję na zmiany poranne, zajęcia mam popołudniami (generalnie wymiar godzin na studiach wieczorowych jest taki, jak na dziennych- tyle, że zajęcia od 15), więc często wychodzę z domu o 7, wracam po 20, i kolejny dzień od nowa. Przez I rok studiów ogarniałam, chociaż było ciężko; teraz jestem na II roku i czuję się po prostu zmęczona. Ja wiem, że pewnie przesadzam, bo większość ludzi pracuje więcej, ale jak wrócę do domu po całym dniu to jedyne o czym marzę, to odpoczynek... nie mam siły się uczyć. Przyszła sesja, niby mój ukochany kierunek, nauka powinna być dla mnie przyjemnością... ale nie jest. Nie mogłam się totalnie zebrać do książek. Walczyłam z sobą nieustannie... siadałam do nauki i po godzinie zasypiałam. Ciągle jestem senna; mam problemy ze snem w nocy, ale nawet jak wyjątkowo zdarzy mi się wyspać- to i tak w ciągu dnia znów jestem śpiąca. Nie mam siły na nic, wszystko wiecznie przekładam..