Skocz do zawartości
Nerwica.com

[KRAKÓW]


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm...jeszcze mogę Ci polecić p.Węglarczyk (jakoś tak z tego co mnie pamięc nie myli :) z ośrodka na Rusznikarskiej 17. Poza tymi dwiema terapeutkami niestety w Krk nie znam nikogo innego godnego polecenia ( za to mogę stworzyć dłuugą listę psychologów/terapeutów kt. absolutnie odradzam :? -oczywiście moja subiektywna opinia...) Pozdrawiam 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim bardzo przepraszam jeśli temat jest zbyt zbliżony do poprzedniego,wiem że pojawiła się już lista krakowskich gabinetów ale jako że bardzo zależy mi na szybkim uzyskaniu konkretnej informacji, mianowicie:

 

Gdzie w krakowie znaleźć mogę placówkę oferującą bezpłatną, solidną pomoc psychologiczną? Jestem wczesną studentką, więc nie stać mnie na porady płatne i nie mam też żadnego rozeznania w środowisku - kogo unikać, a kto byłby wart zaufania. Mój problem jest dość rozległy, muszę zaznaczyć że dotyczy również zagadnienia homoseksualizmu więc zależy mi na tym, by była to osoba o niehomofobicznych poglądach.

 

Bardzo proszę, pomóżcie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szukasz psychoterapeuty lub ośrodka czy gabinetu zobacz informacje psycholodzy i psychoterapeuci w Krakowie w serwisie Polska-Psychoterpia.pl. Możesz go też przeglądać pod kątem innych zaburzeń, np.: "psychoterapia depresji w Krakowie", albo ogólnie "depresja". Lub szukając w całej bazie: http://www.polska-psychoterapia.pl/katalog/

 

banner3_sharp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poradnia Zdrowia Psychicznego

Kraków - Nowa Huta

Budynek Os. Centrum B 11

 

czy ktoś coś wie o tej placówce?

na ich stronie http://www.babinski.pl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=26 jest napisane, że przyjmują w terminie do 2 dni