Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Lublin]


weronika

Rekomendowane odpowiedzi

megwal8, spróbuj zapisać się do doktor Tomery, przyjmuje w przychodni akademickiej na Langiewicza, ja dziś zapisałam się do doktora w centrum medycznym juranda, mają bardzo krótkie terminy.

Możesz jeszcze spróbować doktora Ziemeckiego w przychodni na przyjaźni, ale osobiście go nie polecam, ale może Tobie podpasuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Studiuję aktualnie w Lublinie. Szukam kogoś znajomego, trudności w dogadywaniu się z innymi utrudniają mi zdobywanie znajomości... Jeśli ktoś na weekendzie miałby czas i chęć, to ja mam praktycznie całe dnie wolne. Nie gryzę, mam 21 lat i to chyba tyle. Czekam na jakiś odzew...

 

Co studiujesz? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak z tym spotkaniem? :D

 

Witajcie, jestem nowa na forum, tak jak mandy3244 studiuję pielęgniarstwo z tym, że na V roku. Czuję się bardzo samotna i chętnie wybrałabym się na spotkanie z Wami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w ten nie moze byc?

 

-- 25 sty 2015, 00:50 --

 

cioty.

 

Czemu tak brzydko? Jak się tak będziesz odzywać to nikt nie będzie chciał się z Tobą spotkać.

 

My ze znajomymi zawsze się tak nazywamy i wynika to ze wzajemnej sympatii. Co region, to obyczaj. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w ten nie moze byc?

 

-- 25 sty 2015, 00:50 --

 

cioty.

 

Czemu tak brzydko? Jak się tak będziesz odzywać to nikt nie będzie chciał się z Tobą spotkać.

 

My ze znajomymi zawsze się tak nazywamy i wynika to ze wzajemnej sympatii. Co region, to obyczaj. ;)

 

Ale tak mówicie ze znajomymi, a tutaj na razie znajomości nie ma. Za to kreują się w umyśle określone wyobrażenia o drugiej osobie na podstawie nicka, avataru i słów. Mówię to jako wielki jasnowidz :D

Udostępnij tę odpowiedź