Skocz do zawartości
Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!


magdasz

Rekomendowane odpowiedzi

Pół godziny temu wróciłem ze spotkania z przyjaciółmi. Było bardzo sympatycznie do czasu kiedy się rozstaliśmy. Teraz znowu mam wiele myśli w głowie. Człowiek się stara jakoś to wszystko ogarniać i jak tylko mam okazję, pomagać innym. Jednak nie widzę jakiegokolwiek docenienia. Do dupy to wszystko! :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

babcia pyta, czy pracuję (bo niby w tym roku powinnam skończyć studia). odpowiadam, że tak (pracuję od kilku lat, ale to szczegół). spoglądam na matkę, która ma wstyd wypisany na twarzy.

 

nienawidzę świąt, bo mi przypominają, jaką nieudaną jest córką, siostrą, wnuczką etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łapię się na jakiś absurdalnych dołujących myślach. Wszystko mi nie pasuje. Święta jak co roku. Mam wrażenie jakbym wymyślała powody do marudzenia i choć zdaję sobie z tego sprawę, nie potrafię nad tym zapanować. Może to zasługa terapii że jestem bardziej świadoma, ale i tak jestem w niezłym dołku i obrażona na cały świat. Będzie przyzwoita pora, z racji tego że nie chcę nikogo budzić w święta telefonem, to zadzwonię do kumpla, może gdzieś razem wyskoczymy. Czuję że muszę gdzieś wyjść z domu, na jakąś imprezę, bo inaczej to utonę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wel2, Jak coś napiszesz, to podeślij :)

 

Hmm.. wczoraj zabierałam się w nocy do tworzenia ale wymiękłam. Myśli mnie zniszczyły. Jestem zerem, z takim mózgiem nic nie osiągnę.

Muszę się nażreć więcej tego alkoholowego ciasta to może przestanę tyle myśleć :?