Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Warszawa] Nasza Stolica


Don Pablo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Jestem studentem 3 roku psychologii i w ramach jednych zajęć zostałem poproszony o przeprowadzenie rozmowy psychologicznej z nieznaną mi osobą. Rozmowa powinna dotyczyć wybranego życiowego problemu, z którym ta osoba nie radzi sobie.

 

Strona techniczna:

- potrzebne będą dwa spotkania: na pierwszym będzie podpisanie kontraktu, krótkie wzajemne przedstawienie się i omówienie samego charakteru rozmowy, a na drugim spotkaniu odbędzie się sama rozmowa

- rozmowa w założeniu powinna trwać 50 minut, ale osoba w dowolnym momencie, jeśli np. poczuje się niekomfortowo, może ją zakończyć

- oprócz mnie będzie obecna jeszcze jedna studentka, gdyż pracę robimy w dwójkach

 

Myślę, że taka rozmowa może być dobrą okazją dla osób, które zastanawiają się nad pójściem do psychologa, a nie wiedzą czego się spodziewać, lub które po prostu chciałyby porozmawiać z kimś o tym, co im leży na sercu. Ja mocno zachęcam i jednocześnie będę bardzo wdzięczny osobie, która się na to zdecyduje.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę pisać na mojego maila:

caban8@gmail.com

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieoficjalnie zupełnie niedawno stałem się chamem i w sumie ta rola mi pasuje,

Jesteś chamem ? Ot co .

A powiedz , przy szefie w pracy też tak się zachowujesz jak cham , czy podkurczasz ogon i miauczysz jak Ci szefuńcia zagra ?

Być chamem przy słabszych , nie mających żadnej władzy nad Toba to żadna sztuka , ale być chamem przy kimś na których opinii Ci zależy to jest sztuka . Tutaj to możesz być chamem , co najwyżej ban poleci . Ja też często bywam tu chamem , ale chamem sympatycznym ;):lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach