Skocz do zawartości
Nerwica.com

Urlop dziekański


Ponuraczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ktoś może wie czy mogę starać się o niego starać ze względu na problemy psychiczne albo choroby przewlekłe? I czy mogę to już zrobić w drugim semestrze I roku jeśli zaliczę wszystko na styczniowej sesji? Studiuję Finanse i Rachunkowość na UW, i powoli życie zaczyna mi się wymykać z rąk.Dostałem się na ten kierunek "rzutem na taśmę", zacząłem się przygotowywać jeszcze do egzaminu maklerskiego, i mnie to wszystko przerosło.Mam zdiagnozowaną depresję,nerwicę, i podejrzenie zaburzeń osobowości, leczyłem się przez długie lata, od podstawówki,przez gimnazjum i liceum.Później sam zrezygnowałem, w połowie ze względu na to że się przeprowadziłem, a w połowie dlatego że myślałem sobie "jest już ok". A teraz siedzę i planuję własne samobójstwo zamiast się uczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponuraczek, ja bez problemu dostałam 2 razy urlop zdrowotny ze względów psychiatrycznych na mojej uczelni, ale pierwszy raz po 3 semestrze. Generalnie urlopy dziekańskie przyznaje się zazwyczaj po zaliczeniu I roku, ale pewnie na każdej uczelni kwestie te stanowi odpowiedni regulamin - odsyłam :szukam: Myślę, że ze względów zdrowotnych może da się wcześniej, ale wtedy potrzebna jest specjalna komisja, która orzeknie, jaki jest Twój faktyczny stan zdrowia. Nie mam pojęcia jak jest na UW ( podejrzewam, że raczej rygorystycznie, podobnie jak na UJ, ale mogę się mylić ). Moja uczelnia jest wyjątkowo prostudencka pod tym względem :P ( wszystko załatwisz - coś o tym wiem 8) ) Uważam, że warto się dowiedzieć i powalczyć o swoje prawa. Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponuraczek, urlop dziekański na 1 roku studiów - nie.

Urlop zdrowotny - jak najbardziej tak, nawet na 1 roku.