Skocz do zawartości
Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Alventa, Exyven, Efectin ER, Efevelon SR, Faxigen XL, Faxolet ER, Lafactin, Oriven, Prefaxine, Symfaxin ER, Velaxin ER, Venlafaxine Aurovitas/ Bluefish XL, Venlectine)


Miss Worldwide

Rekomendowane odpowiedzi

Masz racje Patryk ,że to CYTYZYNA , a nie żadna cytozyna .Sorry.

Kupiłem to to , bo było w pewnej Aptece z krótkim terminem ważności ( co mi zupełnie nie przeszkadzało ) za 9.99 zł całą paczkę ( 100tabl. po 1,5 mg Tabex ), która w normalnej cenie jest kilka razy droższa . Duzo nie ryzykowałem , cudów po tym nie ma , szczególnie ,że biorę po poł tabletki , ale jakis tam kopniak jest , co mi akurat pasuje .Kopnak , bez tej adrenalinowej nerwówy , ala Wenla . Rzecz to do dorażnego stosowania ,,, pewnie jakbym wziął większą dawkę to i kop byłby wiekszy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam 20 lat, jestem studentem. Zastanawiam się nad wizytą u psychologa, jest mi strasznie ciężko. Problem pojawia się zawsze gdy jestem sam, gdy mam wolny czas i nie jestem niczym zajęty. Bierze mnie na wspomnienia o kobiecie którą odrzuciłem ze względu na to że nie wierzyłem iż Ona może mnie kochać (to już chyba świadczy że coś jest nie tak?). Gdy wcześniej "byliśmy razem" byłem strasznie zazdrosny i dziwnie się zachowywałem. Raniłem Ją. Przez ostatni rok strasznie tęsknie, nie potrafie przestać myśleć o Niej.

Czy powinienem zgłosić się do psychologa?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Wizyta u psychologa nigdy nie zaszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach