Skocz do zawartości
Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!


magdasz

Rekomendowane odpowiedzi

DestruktorMysli, zależy jakiej pracy szukasz. Jakaś tam zazwyczaj jest, ale czy warto pracować na czarno, bez umów itd.? Studiuję ostatni juz rok ale liczę się z tym, że pracy może nie być, jednak najcięższe jest to, ile pracy muszę władować w te studia, a ile mi zapłacą na studiach? Zero. To jest demotywujące. Jeszcze ci powiedzą- studiujesz za darmo, nie musisz płacic za studia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@izaa

 

Dlatego nie wybieram się na studia. Nie chcę być biedny. Dlatego też nie mogę już znieść wolontariatu i szkoły. Bo nie otrzymuję nic w zamian. Tak. Owszem. Wiedza, radość... Ale to jest niczym. Moje myśli skupiają się na tym, że nawet drobne rzeczy, takie jak bilet gdzieś w Polskę, czy luz na studiach - kupuje się za pieniądze, dlatego chcę te pieniądze już mieć. Nie szukam. Nie umiem szukać. Umiem jedynie siedzieć w pokoju i tkwić w samym sobie z ogromnym bólem.

 

Uczyniłem i tak ogromny postęp i czasem czuję się dobrze wśród ludzi i dlatego chcę pracować, żeby móc częściej czuć się dobrze, żeby nie być sam ze sobą przed komputerem. Ale o pracę trzeba się postarać. Ludzie wykształceni lub uczący się, jak Ty mają z tym problem, a co dopiero ja - ogólniak, inne problemy... Czuję, że dla mnie nie ma tu miejsca.

 

Nie potrafię nawet wyjść do toalety. Tak bardzo krępuję się pokazać się teraz rodzicom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DestruktorMysli, właśnie ten wolontariat jest najgorszy, ale mam zarysowany w życiu jakiś cel, może się uda. Narazie póki co ten wolontariat mnie wykańcza, albo poprostu dopadła mnie jesienna chandra, prawda jest taka, że jak nie ma sie celu czy jakiejś smykałki w danej dziedzinie, którą sie studiuje, można wyleciec w ciągu chwili.