Skocz do zawartości
Nerwica.com

Problem z rodzicami mojej partnerki


rede

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Razem z moją dziewczyną mamy problem, który jest trudny do rozwiązania. Jesteśmy ze sobą ponad rok czasu. Czujemy, że oboje się dopełniamy, jesteśmy połówkami, które po złączeniu dają całość. Funkcjonujemy bardzo dobrze, potrafimy ze sobą rozmawiać, nie gramy w żadne gry. Gdy pojawia się problem jakiś to staramy się na bieżąco rozwiązywać, nie uciekamy od tego. Od kiedy jesteśmy razem mieliśmy może ze dwie kłótnie, z których później wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość. Tak to nie kłócimy się, jesteśmy ze sobą naprawdę szczęśliwi, nie mamy się do czego przyczepić (oboje mamy wady, ale akceptujemy je i urozmaica to nasze życie).

Ona ma 20 lat, studiuje dziennie + zaocznie i ciężko jej pracę przez to znaleźć, ja mam 24. Dodam, że jestem z zawodu świeżo upieczonym psychologiem, interesuję się rozwojem, psychoterapią , rozwiązywaniem problemów w relacjach interpersonalnych, itp.