Skocz do zawartości
Nerwica.com

Depresja poporodowa


angie1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jestem studentką 3 roku położnictwa i piszę pracę licencjacką na temat opieki okołoporodowej nad pacjentkami z depresją. Bardzo zależy mi na kontakcie z kobietami, które zmagały się z depresją przed ciążą oraz w jej trakcie. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, to poproszę o kontakt tu na forum lub mailowo: howard194@wp.pl Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, nie wiem czy ktoś jeszcze pisze w tym wątku ale postanowiłam dołączyć. Miałam depresję poporodową, która zaczeła się w ciązy. Obecnie od porodu minęło 6 miesięcy a ja wciąz mam objawy somatyczne. Moje objawy to:

 

- tkliwość szyi

- uczucie ucisku z przodu szyi

- uczucie gniecenia

- uczucie cławienia

- flegma w gardle

- uczucie napiecia w gardle

- ból i tkliwość potylicy

- ból mięsni bocznych szyi

- ograniczenie ruchomości szyi

- uczucie duszenia, nie mogę nosić szalika

- uczucie duszenia przy schylaniu głowy do klatki piersiowej

- napięcie pod żuchwą, tkliwośc pod żuchwą

- napięcie w szczękach

- problemy z głosem, napięcie mięsni przy mówieniu, śpiewaniu, otwieraniu szeroko ust, wysuwaniu języka

- silne napięcie przy podnoszeniu dziecka, dżwiganiu wózka i w trakcie karmienia

- dziwne napięcie w gardle przy płaczu dziecka

 

To chyba wszystko....

 

Chodzę na psychoterapię. Na leki się nie zgodziłam. Jest już nieco lepiej bo wcześniej objawów było o wiele więcej lub były inne. Niestety nadal trwają i utrudniają mi opiekę nad dzieckiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach