Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hej :)


EmptyShell.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Zarejestrowałam się tu ponieważ nie wiem co zrobić ze swoim życiem,chciałabym móc z kimś szczerze porozmawiać w realu nie mam prawie nikogo.Mam 17 lat i przede mną jeszcze 3 lata nauki bo jestem w technikum.Szczerze?Nawet nie wiem czy dożyję tych lat.Teraz jak to piszę płaczę.Moje życie to jedna wielka porażka.To pierwsze forum na którym wogóle się zarejestrowałam bo nigdy tego nie robiłam i miałam co do tego obawy ale się zmogłam.Nigdy nie byłam u psychologa tym bardziej u psychiatry ale byłam u pedagoga szkolnego,który mi pomógł jedynie w sprawie z rodzicami a nie moim stanem psychicznym.Czuję się pusta,chciałabym podzielić się moimi problemami,chociaż straszne głupio mi pisać tu o nich.Proszę pomóżcie mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwus ;)

Jesteś jeszcze taka młoda, całe życie masz przed sobą. Dużo czasu ażeby nad sobą popracować.

Głowa do góry.

Tutaj nie trudno o pomoc.

Wystarczy, że znajdziesz tu dział odpowiedni dla siebie i powiesz co Ci leży na sercu.

Pozdrawiam, wytrwałości :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mieszkam w mieście i o tyle mam problem bo dojeżdżam do szkoły.Ostatnio zastanawiałam się czy nie iść do psychologa,rozmawiałam z zaufaną koleżanką i mówiła mi,że z moim obecnym stanem to do psychiatry bo psycholog raczej nie pomoże,muszę mieć niestety 18 lat aby iść do psychiatry samej.Czuję jakby każdy mnie zbywał,czuję się sama.Trudno jest mi pisać o moich problemach.Zawsze jak mówię komuś o nich to cała się trzęsę.Kiedyś zauważyłam,że często mnie bolą tak jakby płuca i serce,teraz jest to nie do zniesienia,czasem boli mnie aż tak,że trudno mi oddychać.Podejrzewam,że mam nerwicę i chciałabym iść do lekarza i porozmawiać o moich problemach na ,,żywo'' ale musiałabym iść wtedy z rodzicem. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi