Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Kielce] i okolice


didado1

Rekomendowane odpowiedzi

Dla wszystkich kieleckich nerwicowców oraz tych którzy borykają się z innymi problemami dnia codziennego wesołych, rodzinnych, bezproblemowych Świąt Wielkanocnych, aby przyniosły dużo sił i walkę do życia, relaks aby odpocząć od nurtujących myśli i tłamszących emocji oraz mokrego Śmigusa Dyngusa pełnego radości.

 

-- 25 kwi 2014, 20:49 --

 

Witajcie śpieszę Was poinformować, że na 99 % w poniedziałek 5 maja od godziny 17 do 19 odbędzie się I spotkanie nowej młodzieżowej grupy pod szyldem Stowarzyszenia "Razem pokonamy depresję", którą prowadzić będę ja.

 

Dla kogo skierowane jest to Stowarzyszenie ?

Dla osób do 30 roku życia , dla osób cierpiących na depresję, nerwicę , ludzi zagubionych w niełatwym świecie, w którym przyszło nam żyć, przede wszystkim dla ludzi, którzy chcą i próbują walczyć z tym co im psychicznie doskwiera.

 

Nie jestem lekarzem, ani psychologiem, ale zależy mi aby taka grupa wsparcia z pozytywnym myśleniem w tle powstała, Aby powstało miejsce przyjazne z dobrą energią, gdzie będziesz mógł/ mogła porozmawiać o tym co Cię boli, znaleźć wyjście z mogło by się wydawać złej sytuacji.

 

Daję Wam swój czas, możliwość rozmowy, wyjścia z domu, zobaczenia dobrych stron życia, poczucie że będziesz potrzebny i wspólną walkę z tym co w Nas siedzi i nie daje normalnie funkcjonować.

 

Wiem co to znaczy jak świat traci barwy, kiedy nie wiadomo co ze sobą zrobić.

 

Nie zajmujemy się osobami agresywnymi i uzależnionymi od substancji alkoholowych czy używek, niestety nie posiadamy takiej wiedzy, ani kwalifikacji.