Skocz do zawartości
Nerwica.com

LAMOTRYGINA(Epitrigine, Lamilept, Lamitrin, Lamitrin S, Lamotrix, Symla)


turkawka

Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

96 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      71
    • Nie
      22
    • Zaszkodziła
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Marian_Paździoch, ja nie mając diagnozy CHAD, miałem przepisywaną lamotrygine. Według niektórych lekarzy, ten lek może zabezpieczać przed nagłymi spadkami nastroju, czy nawrotem depresji.

Mam zamiar to niebawem sprawdzić, bo nawet jak uda mi się jako tako pozbierać i funkcjonować (nie leżeć 24h na dobę w łóżku) to i tak stąpam po bardzo cienkiej tafli lodu, w każdej chwili wszystko może się załamać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem, nie mam doświadczenia ze "stabilizatorami". Na razie zobaczę jak się sprawdzi lamotrygina, to lek który ma możliwie mało skutków ubocznych.

 

A Ty w jakim celu stosujesz karbamezapine? Leczysz depresje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei od 10 dni wchodzę na lamo. Pierwszy tydzień czułem się nadzwyczaj dobrze, ale to raczej wynik wpływu lamo na stężenie kwasu walproinowego, bo nie sądzę, że 25 mg miało jakieś działanie lecznicze. Natomiast po tygodniu zaliczyłem niezły zjazd. Także zobaczymy co dalej.

Ze skutków ubocznych - silne bóle głowy wieczorem i rano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę od dwóch tygodni Tegretol (karbamazepina) i strasznie chce mi się po tym jeść, ponadto po tym leku jestem jeszcze bardziej rozchwiana emocjonalnie. Jutro idę do lekarza i zastanawiam się nad zmianą na lamotryginę. Czy lamotrygina powoduje tycie i czy moga pojawić się problemy z miesiączką?

 

-- 02 lip 2014, 11:59 --

 

Aha, czy lamotrygina wchodzi w interakcje z risperidonem, czy np. zwiększa jego stężenie?