Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

acherontia-styx, nie każdy powinien biegać-zależy w jakim stanie masz kręgosłup. Mnie zalecono spacery, ok.0.5h, a nawet bardziej nording.

 

-- 28 maja 2014, 22:09 --

 

neon, wieslawpas, nauczcie się rozluźniać /w dowolny, wybrany przez Was sposób/, to podstawa do uniknięcia bólu napięciowego.

 

-- 28 maja 2014, 22:12 --

 

Bardzo może pomóc opisanie stanu i emocji jakie towarzyszą w takich momentach. Wyrzucić z siebie złe mysli i nastroje. Jestem na etapie uczenia się tego właśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasaw, nie mam raczej problemów z kręgosłupem ;) sporadycznie mnie pobolewa w odcinku lędźwiowym, ale to przez dźwiganie często nielekkich pacjentów ;) bardziej się obawiałam o swoje kolano, z które jeszcze jakiś czas temu mnie regularnie bolało, ale na razie nie zaobserwowałam, żeby coś się z nim działo.

ogólnie staram się na siebie uważać i słucham swojego ciała - jak coś się zaczyna dziać to zwalniam bieg, a jeśli nie przechodzi - odpuszczam trening ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja musze sie pochwalic

bo schudlam 7 kg i pasek od spodni zapinam juz na pierwsza dziurke :P

 

Gratulacje, jeżeli chciałaś schudnąć :) Z chęcią przyjmę te 7 kg :) U mnie waga stoi lub zjeżdża w dól. Wczoraj robiłem EKG, pani, która mnie obsługiwała, nie wytrzymała i zadała pytanie... "Ta ogromna chudość, to taka pana uroda, czy z choroby?" A niby niejedno musiała widzieć... Nawet nie wiedziałem, że aż tak źle wyglądam :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach