Skocz do zawartości
Nerwica.com

LAMOTRYGINA(Epitrigine, Lamilept, Lamitrin, Lamitrin S, Lamotrix, Symla)


turkawka

Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

96 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      71
    • Nie
      22
    • Zaszkodziła
      12


Rekomendowane odpowiedzi

 

Jeszcze mam jedno pytanie: czy ktoś bierze lamo w dawce poniżej 200?

Ja jestem w trakcie wprowadzania lamo do dawki 100 mg. Jako stabilizator + wenla 75 mg. Podejrzenie CHAD.

 

Dzięki za odpowiedź. Mój lekarz mówi, że jeśli mam CHAD, to nie powinnam już w ogóle brać antydepresantów i chce, żebym wjechała na 200 lamo. Ja bym wolała być na mniejszej dawce, a kryzysy zbijać dodatkowymi lekami, wenla albo ketrelem, bo te dobrze na mnie działają. No ale to moja koncepcja leczenia, niestety nie jestem lekarzem, pewnie mnie lekarze sprowadzą na ziemię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój lekarz mówi, że jeśli mam CHAD, to nie powinnam już w ogóle brać antydepresantów

 

U mnie jest przewaga faz depresyjnych (dość silnych), a górki to raczej hipomanie niż jakieś silne manie. Wskazaniem do brania antydepów w moim przypadku jest dość szybka zmiana faz i właściwie brak okresów remisji (możliwe też że są to stany mieszane). Nie wiem na razie jak jest na pewno, jestem w trakcie diagnozowania (przez lekarza oczywiście) co to tak naprawdę jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach