Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jestem upadłym artystą .


upadlastudentka

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem egoistycznym, anhedonistycznym beztalenciem które cudem dostało się na ASP i zajmuje miejsce tym którzy mają wiecej talentu i ochoty.

 

Duzo rysowałam przez całe życie, więc nie dziw, że mam niezły warsztat rysunkowy. Rysuje realistycznie. Nie byłam w liceum plastycznym. Poszłam na Architekturę Wnętrz. Okazało się że nie nadaję się do tego, nie mam głowy do programów 3d, nie znam się na wnętrzach i nie interesują mnie aż tak jak mi się zdawało. Umiem tylko rysowac, ale nie mam takiej bani zeby cos wymyslac, cos tworzyc z glowy. Jestem przeciętnym rzemieślinikiem umiem namalowac coś co widzę albo namalować coś ze zdjęcia. Jestem prawie najgorsza z grupy, nie chce mi sie robić projektów i nie mam genialnych pomysłów. Moje prace są zachowawcze przeciętne i bez polotu, kończone na szybko przed terminem. Nie opanowalam programow 3d wiec mecze sie rysujac wszystko recznie kredkami co zajmuje mi mnostwo czasu, sily bola mnie plecy. Nie mam problemów z samooceną i mam ambicje ale mój zapał szybko gaśnie kiedy muszę w końcu siąść do realizacji. Nie mam wyobrazni przestrzennej.

 

Czuję ze nie chce być architektem wnętrz, bo nie nadaję się, ale nie wiem do czego się nadaję w takim razie, bo mój problem to jest chyba taki ze nie jestem kreatywna i jestem leniwa.

 

Niby mam jakies zainteresowania ale zaniedbuje je bo majac ciagle do zrobienia cos albo robie to i nie mam czasu, albo mam zly dzien i nie robie tego ale tez nie potrafie zajac sie jakims hobby bo praca ktorej nie robie wisi mi nad glowa jak topór.

 

Czuje anhedonię, dobre dni mam coraz rzadziej. Nie przeszkadzałoby mi, gdyby nagle spadł na mnie wielki kamień i w ułamku sekundy zmiażdzył moje ciało tak że nawet bym nie zdążyła poczuć. Jak ktoś wie gdzie takie kamienie spadają, może mi powiedzieć.