Skocz do zawartości
Nerwica.com

ANKIETY, BADANIA, MAGISTERKA - WĄTEK ZBIORCZY


anovi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem studentką I roku, II stopnia pedagogiki na UW. Chciałabym napisać pracę magisterską na temat Dorosłych Dzieci Rozwiedzionych Rodziców. Zainteresowałam się tą tematyką po przeczytaniu książki pana Conway'a o tytule" Dorosłe Dzieci Rozwiedzionych Rodziców" .

Założyłam ten wątek by zapytać czy ktoś z tutaj obecnych wyraziłby zgodę na uzupełnienie za jakiś czas krótkiej ankiety.

Mam już około 10 osób(są to głównie studenci),które wyraziły zgodę, to jednak zdecydowanie za mało. Nie będę zatem ukrywać,że odzew na tej grupie będzie dość istotnym czynnikiem czy w ogóle owa praca powstanie. Czekam na wszelkiego rodzaju odzew,pomysły,sugestie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam być szczera to na razie nie potrafię określić na czym konkretnie chciałabym się skupić bo chyba nie do końca wierzę,że uda mi się znaleźć grupę badaną.Najprawdopodobniej zechcę sprawdzić jak i w jakim stopniu rozwód rodziców odbił się na dorosłym życiu tych osób,z jakimi trudnościami się borykali,jakie znaczenie miała atmosfera w której rozwodzili się rodzice. Ciągle jestem na etapie analizy i przeglądania literatury, jednak na prośbę promotorki i dla własnego komfortu chciałabym się rozeznać ile osób byłabym w stanie zebrać do badania, czy lepiej jednak szukać innego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorąca prośba :)

Jeśli masz chęć, trochę czasu i masz 18-36 lat, prosiłabym o wypełnienie kilku kwestionariuszy psychologicznych. Badanie jest anonimowe a jest mi niezbędne do napisania pracy magisterskiej nt. psychospołecznych wyznaczników lęku społecznego. Klikając na poniższy link zostaniesz przekierowany do badania.

Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc :D

 

https://docs.google.com/forms/d/1axZnadfEbW69qsCTGCUG3wOT8YbAaWhrPMKwtGtxAHU/viewform