Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

A powiedzcie mi jak jest z przymuleniem i wygaszeniem emocji po PARO ?

W sensie jest sens spotykać się z ludźmi ? - W sensie czy ten lek nie zabije tak samo wszystkich uczuć we mnie jak Escitalopram,

że gadanie z człowiekiem staje się nużące, męczące, mózg działa z prędkością żółwia...

Boję się, że owszem ten lek uspokoi mnie jeszcze lepiej ale zrobi ze mnie typowego zombie.

Jak jest u Was z myśleniem i koncentracją po tym leku ? Bo jestem informatykiem i koncentracja jest mi niezbędna, niestety ESCI

totalnie mnie odcina od rzeczywistości - czuję się jakbym nie istniał tylko grał w jakimś filmie - albo był taką kukiełką na sznurku.

 

Marzę by poza uspokojeniem jakiś lek sprawiał, żebym miał siłę wsiąść na rower, gdzieś sobie pojechać, pstryknąć trochę fotek,

mieć nastrój by z kimś pogadać - a nie być ponurym jak nie wiem co...

 

zaqzax-3, ja biorę piracetam (obecnie Memotropil z Polpharmy) od jakichś 10 miechów na zaburzenia koncentracji i jestem zadowolony. Lek pomaga. A zażywanie paroksetyny nie pogorszyło koncentracji w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, nie próbowałem tego robić tymi lekami

 

-- 08 kwi 2014, 22:55 --

 

próbowałem tianeptyną, bupropionem i reboksetyną, z marnym skutkiem, prawdopodobnie przez złe dawki,przy odpowiednich może i byłby dobry efekt, ale nie chciało mi się testować w nie wiadomo ilu kombinacjach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olcha, odpowiednia dawka o odpowiedniej porze i nie będzie Cię zamulało. U mnie nigdy nie wzmagała depresji, zawsze poprawiała nastrój. Biorę ją drugi raz, a kiedyś brałem ponad pół roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach