Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Rozpiera mnie radość... A dziś moja wychowawczyni się do mnie w ogóle nie odzywała na zakończeniu roku ;) Jest obrażona o to, że dzięki mojemu doktorowi miałam 10 dni więcej wakacji :D No, ale sama chciała zwolnienie, a że facet mi wypisał od 11 do 17...

Bardzo się cieszę że moja przyjaciółka ma do zdania już tylko cztery przedmioty.

Ogólnie widzę wszystko w jaśniejszych barwach. Czuję że opuściłam piekło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IceMan, a co studiujesz dokladnie? Ty to masz tego od cholery powiem Ci szczerze... ja bym nie wiedziala za co sie zlapac!! wspolczuje szczerze!!

Dzięki ;) studiuję informatykę na wydziale informatyki i zarządzania politechniki wrocławskiej. Właśnie wróciłem z poprawki poprawki na którą zaspałem i nawet mnie nie dopuścił, bo byłem za późno (budzik w komórce mi nie zadzwonił albo nie dobudził mnie), po egzaminie dowiedziałem się od znajomych zdających, że w sumie mogłem nie wstawać i nawet mi to nie zrobiło różnicy że się spóźniłem, dał pytania otwarte i to takie że nie wiedzieli za co się złapać. Praktycznie szansę na zaliczenie mają tylko właściciele smartphone'ów, którzy mieli pod ręką google, wikipedię, skrypt itp itd.

Kurde, jak student myśli, że nie da rady ma po to uczelnię, która przy pomocy poczciwego "ciała" akademicko-pedagogicznego udowodni mu, że jednak da rady.

A to nie na odwrót być powinno napisane :twisted: ? Tak w ogóle to pozdrowionka, dawno cię na forum nie było.

offtopic szczerze mówiąc jeśli chodzi o tą sytuację, to egzaminator mógłby przymknąć na to oko. Sytuacja była nieco patowa. Ale jak reszta poszła dobrze to z ciebie widać ok kierowca.

clover nie łam się, zakończenie roku to nic takiego...

adam_s, zimbabwe miło czytać takie posty ;)

Pyzia, Darek nie łamcie się, dzień przejdzie i będzie ok