Skocz do zawartości
Nerwica.com

KW. WALPROINOWY/KW. WALPROINOWY + WALPROINIAN SODU/ WALPROINIAN SODU(Convulex/Depakine Chrono, Depakine Chronosphere, ValproLEK/ Absenor, Convival Chrono, Depakine)


Mizer

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

58 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      37
    • Nie
      11
    • Zaszkodził
      18


Rekomendowane odpowiedzi

elfrid, Nie brałam samego antydepresanta, łączyłam go z Convulexem, ale byłam za bardzo pobudzona więc odstawili mi go. A teraz jest jeszcze gorzej, bo jestem strasznie obojętna i coraz trudniej mi to znieść

 

Może trzeba trafić z dawką. Escitalopram 5mg i paroksetyna 10mg nie powinny działać aktywizujaco a mogą coś poradzić na tą obojętność

 

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie z lekarzem, jak najbardziej akceptuje takie połączenie, 600 mg Absenoru i początkowa dawka olanzapiny to 5 mg a potem w górę do 10 mg.

Mam nadzieję że takie leczenie przyniesie dużą ulgę i złagodzi występowanie manii.

 

To trzymam kciuki za olanzapine. To jeden z lepszych neuroleptykow. Oby nie powodowała tycia

 

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

elfrid Na razie moja waga jest zepsuta więc nie mam co się martwić hehe :D A tak na serio, to już od dawna staram się trzymać rygorystyczną dietę, bez zbędnych tłuszczów zwierzęcych i słodyczy....Na absenorze w pierwszych 2 tygodniach miałem wilczy apetyt ale pilnowałem się i przytyłem może 1 kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach