Skocz do zawartości
Nerwica.com

ARYPIPRAZOL (Abilify, Abilify Maintena, Apiprax, Apra, Apra-swift, Aribit, Aribit ODT, Aricogan, Aripilek, Arypiprazole Aurovitas/ Orion/ +pharma/ Sandoz, Aspixor, Arypiprazol Glenmark, Aryzalera, Asduter, Explemed)


plasticsurgery

Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

88 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      59
    • Nie
      14
    • Zaszkodził
      26


Rekomendowane odpowiedzi

a ja mam pytanie odnosnie odstawiania...czy to normalne ze przy dawce 7,5 mg Abilify ma sie problemy ze snem? budze sie w nocy co chwile, przewracam sie z boku na bok...wczesniej czegos takiego nie mialam (przy dawce 15mg)...jestem razem z lekarzem w trybie odstawiania tego leku i nie wiem czy sa jeszcze podobne objawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arypiprazol(Abilify) należy do wykazu C- Badania na zwierzętach wykazały działanie teratogenne leku(uszkadzające płód) lub zabójcze dla płodu, ale nie przeprowadzono badań z grupą kontrolną kobiet, lub nie przeprowadzono odpowiednich badań ani na zwierzętach, ani u ludzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie neurolpetyki i leki przeciwpadaczkowe nie powinny być zażywane w ciąży w związku z ryzykiem związanym z uszkodzeniem płodu. To oddziaływanie ma być najsilniejsze w pierwszym i drugim trymestrze. Najlepiej skonsultować się z doświadczonym lekarzem, który adekwatnie do diagnozy zaproponuje najmniej ryzykowną formę terapii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach