Skocz do zawartości
Nerwica.com

Wkurza mnie:


*Wiola*

Rekomendowane odpowiedzi

Że nie mogę się wysłowić podczas rozmowy telefonicznej.

też tak mam... właśnie muszę zadzwonić do Dyrektorki Przedszkola, w którym mam odbyć praktyki... Niestety uczelnia jeszcze nie dostarczyła niezbędnych do ich rozpoczęcia dokumentów i muszę przełożyć praktyki na za 2 tygodnie, na dodatek okazało się, że w środy mam obowiązkowe zajęcia i będę mogła odbywać praktyki jedynie w czwartki i pt, nie wiem, jak ja jej to powiem :(

mi pomaga napisanie przebiegu całej rozmowy na kartce - potem perfidnie czytam :D dzięki czemu - przebiega to w miarę sprawnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurzył mnie Samsung. Wydał beznadziejnego następcę smartphonów, więc zadowolona kupiłam taniej Samsunga Galaxy S IV, a tu co ja paczę? Następca ma takie śliczne kolorki... ten turkusowy... Może i jestem bardziej obeznana z techniką, ale wciąż jestem kobietą... Ja chcem turkusik ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo w pracy zazwyczaj jest stres i trzeba siedzieć 8 godzin 5 dni w tygodniu a ja mam rente i to mi wystarczy, ale wysyłaja mnie do roboty rodzice :( Udaje, że szukam pracy i zawsze ta prace dostaje ostatnio, ide na jeden albo dwa dni i rezygnuje i wymyślam powód dlaczego ta praca jest zła. I znowu dostałam prace, a raczej czuje ze dostane, bo przeszłam do drugiego etapu :/ kurva

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój post zabrzmiał trochę jak takiej rozkapryszonej dziewczynki, która jest zbyt leniwa, by coś zrobić ze sobą ;) Nie wiem czy też to widzisz, jak Twoje słowa wyglądają z boku, nie wiem też jakie dokładnie masz problemy/zaburzenia, ale jeśli jesteś w stanie pracować, to jako dorosła osoba, bierz swoje obowiązki na klatę. Spróbuj też znaleźć pozytywne jej strony.