Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica a prawo jazdy


To_znowu_wrocilo

Rekomendowane odpowiedzi

Byłam dzisiaj na badaniach kierowców, lekarka nie chciała mi wystawić pozytywnej opinini z powodu lęków. I musze się udać do mego psychiatry żeby wystawił mi zaświadczenie iż moge prowadzić autem, więc jeśli on uzna, że nie moge to, co bo jeetem załamana, piszecie, że jeździcie mimo lęków, że zdaliście...jak wy to robicie błagam was o rade bo jestem załamana.. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poniewaz temat ten interesuje mnie również -jestem kierowcą i cierpie na nerwice oraz zazywam leki>lekarka twierdzi ze te dawki co zazywam nie przeszkadzają w prowadzeniu auta więc jeżdze i jakoś skutków nie odczuwam - jedynie chyba na troche lepsze bo jestem mniej zdenerowana i przez to lepiej mi sie jedzie ale psychicznie czuje sie troche nie tak ze po lekach prowadze a jak to jest u was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hymm...to również mój problem , niedługo mam egzamin praktyczny i nie wiem co to będzie, bo dzisiaj odwołałam jazdy, ze względu na strach przed zawrotami głowy :( Na egzamin będę musiała się udać, ale może do tego czasu pani psycholog da mi jakiś lek i będę się lepiej czuła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale psychicznie czuje sie troche nie tak ze po lekach prowadze a jak to jest u was?

Ja obecnie robię ''C''.Jestem na lekach,ale wszystko jest ok.Nie biorąc leków ,też wszystko było ok :smile: .U mnie ,raczej nie ma wpływu nerwica na prowadzenie auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach