Skocz do zawartości
Nerwica.com

SERTRALINA (ApoSerta, Asentra, Asertin, Miravil, Sastium, Sertagen, Sertralina Krka, Sertranorm, Seraloft, Stimuloton, Zoloft, Zotral)


shadow_no

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

103 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      59
    • Nie
      27
    • Zaszkodziła
      17


Rekomendowane odpowiedzi

violet_hair_, czy możesz z perspektywy tych kilku dni powiedzieć, który lek był łatwiejszy przy wprowadzaniu: tianeptyna czy sertralina?

CórkaNocy, depas mądrze mówi: przydałby Ci się lek, który poskromiłby receptory NMDA lub uwolnił więcej GABA, a więc baclofen, lyrica albo chociaż pośrednio taka lamotrygina, która zmniejszy ilość tego cholernego kwasu glutaminowego. Moim zdaniem to on odpowiada za lęk, napięcie, etc, gdyż konkuruje z GABA. Mam nadzieję, że niczego nie przekręciłem, bowiem jestem laikiem w tej kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie benzo nigdy nie przynosiły efektu, bo lęk u mnie się bierze raczej z problemu z serotoniną - bo gdy mam jej za mało, to wracają lęki - a jak jest działanie na noradrenalinę jak w przypadku mirty- to lęki potęguje. bo bez mirty były trochę mniejsze te lęki, a po niej charakterystyczne jest u mnie to, że lęki trwają całymi dniami, od rana chodzę taka nakręcona niepozytywnie

ale muszę ją brac na sen, bo nic mi nie zapewni takiego dobrego snu

 

a na razie poczekam na dzialanie sertry, o ile pozytywne będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tańczący z lękami, jasne :)

 

TIANEPTYNĘ brałam dość krótko i tak na prawdę nie udało mi się jej wprowadzić, a SERTRALINĘ biorę dalej.

T na początku mnie uspokoiła, a S pobudziła jeszcze bardziej.

T tłumiła emocje ale kumulowały się w środku przez co czułam się jak tykająca bomba, S pozwala wyjść emocjom bez problemu