Skocz do zawartości
Nerwica.com

Sympatia, forum a może puby, kluby??


ladywind

Rekomendowane odpowiedzi

wietrzę podstęp...jestem takim amatorem hydraulikiem ze spiralą napędzaną siłami natury jedynie, zero elektroniki, sofistykacji czysta siermiężność, ból, krew pot i rów na wierzchu :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupmitrumne, chocmy tu

post1569690.html?hilit=zatoka%20erotoman%C3%B3w#p1569690

 

 

 

Jednak trafna teoria, pisza tylko te swietojebliwe :mrgreen::pirate:

Daleko mi do swietojebliwosci, ale mam cos takiego jak szacunek do swojego ciala i byle burak z klubu, mnie nigdy nie dotknal i nie dotknie.

Tak samo mily na pokaz dzentelmen. Mam podejscie jakie mam i opinie typu: kazda idzie do klubu sie ruchac, sa dla mnie krzywdzace.

dla mnie też jest to krzywdzące podejście i generalizowanie no ale zalezy jaki klub :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja poznałam Męża na sympatia.pl :x

 

Da się? Da się. A ludziska to tylko na internety narzekają :D Ta sama szansa na spotkanie dziwnych ludzi, co w realu. A jak ktoś zdecydowanie nam nie odpowiada, to łatwiej kontakt zerwać z kimś nachalnym, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fora tematycznie jak najbardziej zas portale randkowe raczej nie bo uwaga tam buszuje moj ojciec i nikomu nie zycze na niego trafic :hide:

 

to odnosnie zapoznawania znajomkow bo hm nie wiem moze ja jakas inna jestem ale kandydatow na potencjalnych partnerow to szukalabym tylko i wylacznie wsrod juz znanych osob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fora tematycznie jak najbardziej zas portale randkowe raczej nie bo uwaga tam buszuje moj ojciec i nikomu nie zycze na niego trafic :hide:

To mówisz że poznałaś własnego ojca przez portal randkowy?

 

Może nie poznała, ale napewno natkneła sie w necie na niego ;)