Skocz do zawartości
Nerwica.com

Bezsenność, zaburzenia snu


jaaa

Rekomendowane odpowiedzi

Ja już mam zaburzenia snu od około 3 lat, czuję się zmęczona, kładę się do łóżka i wierce się z kilka godzin lub nawet całą noc, już mnie to drażni, a główną przyczyną tego może być to, że nie mogę przestać myśleć o czymkolwiek np. Popatrzę się na monitor i zacznę narzekać, że się psuje -,-

 

Jeśli chodzi o leki nasenne to jak z nimi jest? Lekarz rodzinny je normalnie przepisuje czy jakiś specjalista?

Nie znam się, więc pytam, bo chcę w końcu pójść do lekarza w tej sprawie...

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o leki nasenne to jak z nimi jest? Lekarz rodzinny je normalnie przepisuje czy jakiś specjalista?

 

Rodzinny też może pomóc, potwierdzam. Pewnie nie wszystkie leki swobodnie wypisać może ale generalnie coś słabego można spokojnie dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście leki pomogły natychmiastowo. Po ich zażyciu mój stan się poprawił i normalnie zasnąłem. Spałem jak zabity od 20 do 8 rano potem jeszcze po 9 się zdrzemnąłem aż do 13. Mam nadzieje że mój stan się poprawi i jak będę dobrze zasypiał przez kolejne dni to odstawie ten signopam i przy następnej wizycie też zmienię tisercin na zolaxe ponieważ tisercin też działa na sen. Więc po pierwszej nocy z tymi lekami jest dobrze może wszystko wróci do normy i będę normalnie zasypiał może to tylko chwilowy stan. Ale nie ma co leki pomogły kiedyś kilka lat temu też miałem problemy z zaśnięciem nie spałem 16 dni trafiłem do psychiatryka i wtedy dostałem na noc rispolept. Pomógł mi natychmiastowo zasnąłem po pierwszej tabletce po kilkunastu minutach. Spałem potem 3 doby prawie non stop tylko z przerwami na obiady. Wtedy również wyszedłem z tej bezsenności. Widać mi leki pomagają. czego życzę i wam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach