Skocz do zawartości
Nerwica.com

Wkurza mnie:


*Wiola*

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SmutnaTęcza

Tak się wtrącę:

 

nova_2013, skąd masz szwedzką klawiaturę? ( w sensie: skąd można coś takiego zainstalować) :) Pytam, bo nie znam się za bardzo na takich informatycznych sprawach, a być może przy odrobinie szczęścia będę musiała niedługo instalować "obce literki" :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aurora92

mam szwedzkå bo takå mam juz w laptopie z racji tego, ze mieszkam w Szwecji. Ale ja sobie zainstalowalam do pliku txt polskie literki i czasami jak potrzebuje to kopiuje stamtåd i wklejam tutaj do forum, tyle tylko, ze to troche pracochlonnie. Mozna oczywiscie zmieniac sobie klawiaturki ( alfabet klawiatury) ale tez jest troche z tym problemu bo przy wciskaniu obcej literki musisz wciskac strzalke w gore przy jednoczesnym naciskaniu danej literki, albo Ctrl albo Alt G.

 

Ä ß Ü niemiecki

ąćęłńóśźż -polski

 

wlasnie te extra literki mam wpisane w dokumencie tekstowym.

 

Ale na codzien jak widzisz, wale ze szwedzkiej klawiaturki :D

 

HT2841-Wireless-Swedish.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SmutnaTęcza

nova_2013, dziękuję bardzo. :) W zasadzie to mam już klawiaturę dwujęzyczną, i to w tym znaczeniu, że jest dosłownie dwujęzyczna, tzn. nie trzeba niczego przestawiać. ;) Ale niestety z innymi klawiaturami chyba nie da się tak zrobić, więc trzeba się będzie nagimnastykować. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aurora

w mojej klawiaturze så wbudowane jeszcze literki dunskie i norweskie ze wzgledu na wrodzonå wzajemnå MILOSC miedzy panstwami skandynawskimi. Tutaj wszytskie produkty så opisywane w 4 jezykach : szwedzki, dunski, norweski i finski , filmy DVD majå takze wprowadzony tekst tych czterech panstw. Ale juz angielskiego nie tlumaczå bo i tak wszyscy gadajå po angielsku.

Udostępnij tę odpowiedź