Skocz do zawartości
Nerwica.com

hej hej


OL4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na imię Ola, mam 25 lat, prawie 5 miesięcy temu zostałam mamą :D

 

Co skłoniło mnie do napisania do Was...

Chyba trudno mi to opisać... po części może dlatego, że jestem studentką psychologii ( a dzisiaj własnie zdawałam egzamin między innymi z takich zaburzeń, o jakich jest tu mowa na forum... spojrzałam na to wszytsko z zupełnie innej strony, a nie tylko czysto teoretycznej tak do wykucia na egzamin..), no i paradoksalnie sama doświadczam pewnych smutnych, przykrych odczuć..

W przyszłości wiadomo, chce pomagać ludziom, a sama się ich boję, boję się podjąć pracę czy praktyki studenckie, w obawie przed odrzuceniem, brakiem akceptacji, boję się, że okaże się niekompetentną, że ludzie mnie wyśmieją..

I zamiast iść się sprawdzić, stawić czoła tym dziwnym lękom, to ja się rozkładam przed przeszkodą, chowam się, unikam tego typu sytuacji..

A z drugiem strony mam tak wielką chęć je robic...

 

no to pomarudziłam Wam... :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szatz dziękuję Ci serdecznie za miłe przywitanie :smile:

 

Muszę pobuszować po forum i gdzieś się odnaleźć, już znalazłam coś dla siebie w temacie o niskim poczuciu własnej wartości......

 

Teraz mam tak dość wszytskiego, ledwo zaliczam jeszcze zimową sesję...

Bo ja głupia, za nić w świecie nie potrafię być systematyczna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć OL4. Miło Cię poznać. Zmiany wiążą się z podejmowaniem ryzyka, co Nam Nerwuskom sprawia szczególne problemy. Czasem wolimy siedzieć w naszej kryjówce pomimo iż nie jesteśmy zadowoleni z jakości Naszego życia ale na wyjście z tego nigdy nie jest za późno - czasem tylko żałujemy, że nie zrobiliśmy tego wcześniej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto