Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?


8th_circle_of_hell

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SmutnaTęcza

8th_circle_of_hell, w tamtym poście pisząc "kochana rodzinka" miałam raczej na myśli moje głupie ciotki i wujów. No i pewnie kuzynów, no bo oni przecież studiują na politechnice i nie są jakimiś tam beznadziejnymi chómaniztami jak Aurora... kwasny.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8th_circle_of_hell, w tamtym poście pisząc "kochana rodzinka" miałam raczej na myśli moje głupie ciotki i wujów. No i pewnie kuzynów, no bo oni przecież studiują na politechnice i nie są jakimiś tam beznadziejnymi chómaniztami jak Aurora... kwasny.gif

 

Lej ciepłym moczem na to. Ja studiuję bardzo ścisły, poważny i teoretycznie przyszłościowy kierunek, a i tak mam przesrane jak Żyd za okupacji. Jeśli nie o studia, to o co innego by się czepiali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u babci w niewielkim rodzinnym gronie. Natomiast w pierwszy dzień świąt jesteśmy zaproszeni do ciotki, gdzie będą już prawie wszyscy. Najczęściej wysłuchuję wtedy, że zostanę starą panną, studiuję nieprzyszłościowy kierunek, nigdzie nie wychodzę, jestem dziwna, odludek itd. Dlatego raczej się tam nie wybiorę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wysłuchiwanie cudownych rad naszych krewnych w święta. Widzę, że wiele osób o tym pisze. Wiadomo jak sie siedzi w rodzinnym gronie to starsi od nas wiedza o życiu wszystko lepiej i chętnie udzielają swoich wspaniałomyślnych rad które jak tylko wprowadzimy w swe życie od razu nam sie poprawi. Wiadomo tez ze przy świątecznym stole nie brakuje ekspertów od wszystkiego którzy się na wszystkim znają. Oni oczywiście jakby tylko weszli w nasze buty od razu wszystko zrobiliby lepiej i po krótkim czasie osiągając pełnie szczęścia w życiu towarzyskim i prywatnym.