Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynam kolejne podejście dołożenia Wellbutrinu do Parogenu, zobaczymy czy pomoze coś na anhedonię i brak motywacji

 

Proszę daj znać jak efekty. To połączenie wydaje się bardzo interesujące. Dzięki

 

-- 11 gru 2013, 16:24 --

 

Może ktoś coś podpowie, bo w lekach jestem zielona.

Zaczęłam brać paroxinor, dostałam na 2 m-ce, minęło półtora i okazało się, że do mojego lekarza termin dopiero za 2 m-ce :shock:

No i: czy po 2 m-cach zażywania (podobno po 2 jest pełny efekt) można sobie zafundować 2 m-ce przerwy, a potem znowu zacząć? Wiem, że teoretycznie wszystko można, ale czy to ma jakieś znaczenie np. osłabienie efektów, jakieś skutki uboczne, czy nie ma znaczenia kiedy sobie zrobię przerwę, kiedy znowu zacznę?

 

Nie można. Idź pilnie do rodzinnego. Powinien wpisać receptę bez problemu. Fakt, że nie refundowaną, ale kontynuacja leczenia musi być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hania33 Ja sie lmg i tak sobie jechałem na tej dawce z rok potem znów nawrót i wszedłem na 20 mg -znów ok 1,5 roku spokoju ale już nie schodziłem do 10 po tym czasie paro troszkę przestała działac więc wszedłem na 30 mg i znów pól roku byłook - teraz znówcoś gorzej

uprzedzam pytanie lek wchodzi zawsze bardzo długo u mnie ok trzech nawet czterech miechów ale ja zwiekszam bardzo bardzo powoli dawki więc i długo to trwa - oczywiście pierwsze efekty widać znacznie wczesniej ale do takiej pełnej normy to tak jak piszę ok 3 miechów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj dawno mnie tu nie było