Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co Wam dziś sprawiło radość?


Konrad!

Rekomendowane odpowiedzi

deader, moglibyśmy patentować i żyć jak krezusi, tylko że niestety ktoś nas już ubiegł:

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2454693/E-cigarettes-used-smoke-marijuana-public.html

 

501px-Disappointed-so-close-freddie-mercury-l.png

 

:D

 

vader.jpg

 

Inna sprawa że dobrze wiedzieć na przyszłość takie rzeczy ;)

 

 

Radochę sprawił mi dzisiaj fakt że znów coś kombinują z prądem na ulicy przy której znajduje się firma, dzięki czemu wychodzę 3 godziny wcześniej z roboty! :yeah:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój tatko rządzi :D Skończyli już to co mieli do zrobienia w CERNie, ale jako że uwinęli się trochę wcześniej to postanowił jeszcze kilka dni przesiedzieć w Genewie. Ojciec jest pasjonatem zegarkowym. Udał się więc do jednego zegarmistrza (marka ponoć dość elitarna, ja niestety nie znam się na tym w ogóle), wparował mu do sklepu, wdał się w gadkę z właścicielem i... zatrudnił się na godzinę jako stażysta :D Więc gdzieś tam na świecie kilku bogaczy kupi zegarki z trybikami poskładanymi przez mojego ojca :D

 

Jedyne co mi psuje radochę z tej akcji jest fakt, że za tą godzinę stażu zarobił więcej niż ja przez 8 godzin pracy tutaj... Ale to zupełnie inny temat, nie na ten dział ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deader, Twój ojciec w CERNie coś robił? Pracuje naukowo?