Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe


PJT

Rekomendowane odpowiedzi

nerwosol-men, już byłam, grafiki komputerowej, kolejność pomyliłam :mrgreen:

 

-- 03 gru 2013, 20:26 --

 

Wykładowca na grafice powiedział bym nawet nie szła na policealke bo tam dla mnie za niski poziom w moim zaawansowaniu tylko na studia :mrgreen:

nie skromnie mówiąc, ale prawdę powiadam co usłyszałam :P

 

-- 03 gru 2013, 20:27 --

 

W sumie mam wyrzuty że komuś miejsce zajęłam :oops: ale tylko ten był dostępny jeszcze w tym roku, a poszłam się z socjalizować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwosol-men, tylko jestem samoukiem więc co 10 uczę się czegoś nowego o czym nie wiedziałam i fachowych nazw. Przyda mi się kurs na dofinansowanie komputera i mam zamiar iść na policealke w tym kierunku być może w lutym jak wypali.

 

-- 03 gru 2013, 20:37 --

 

amelia83, ja mam umysł ścisły, więc dla mnie nowe urządzenia to nic trudnego, nadążam jakoś z telefonami itp. a nie mam zwyczaju czytać instrukcji obsługi bo tam zawile tłumaczone czasem, popatrzę, czasem metodą niezawodną prób i błędów i daję rade.

Fajnie by było jakby ktoś mi powiedział jak rozkręcić lapka i wyczyścić bo znalazłam tylko kilka śrubek i raczej uchylam więc nigdy nie jest dobrze wyczyszczony.

 

-- 03 gru 2013, 20:43 --

 

Dobra. Idę spać. Do napisania jutro na kursie. :papa:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema dzis pierwsze logowanie. Jestem mocno nakrecony, taki niespokojny. Cała ironia losu jest taka, ze to nie nerwica a to co sie wokół niej kręci najbardziej daje mi po dupie. W sumie nawet wczoraj po tej terapii do ktorej nie doszlo czułem sie spokojniejszh. A dzisiaj tereautka wysala mi sms z przeprosiniami. No ale nie wazne. Rzecz w tym ze chcialem dzis koniecznie pojsc na terapie i to wgenerowalo większego stresa niz jakbym nie chciał nigdzie isc. Dzwonie do jednej