Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Stało się coś co nigdy nie powinno się wydarzyć! Podczas mojej nieobecności w mieszkaniu, gdzie studiuję, koleżanka nocowała w moim pokoju podczas mojej nieobecności (za moją zgodą). Zauważyłam od razu, że grzebała w moich rzeczach. Ok, no przeglądała moje ubrania, jeszcze to w porządku, ale zauważyłam, że szuflada, która jest zawsze zamknięta na klucz, tym razem jest otwarta! W niej są moje prywatne notatki!! i biżuteria srebrna oraz złota i butelka alkoholu, którą ukrywam przed wszystkimi!! Jejku tak mi wstyd! Zauważyłam, że w tej szufladzie naturalnie też grzebała. Zastanawiam się czy źle ją zamknęłam przed wyjazdem (bardzo możliwe, bo korzystałam z niej), czy otworzyły (ona i inne dziewczyny) ją jakimś sposobem. Butelka alkoholu - wstydzę się tego, ale mniej niż notatników! Moje prywatne notatki! Pisałam tam o sobie, o tym jak się czuję. No jak ja mam im się teraz na oczy pokazać? Płakać mi się chce. Jak one mogły mi to zrobić? Dlaczego grzebała w moich rzeczach?! Co ja mam teraz robić? Zachowywać się normalnie? Mam ochotę się schować gdzieś. Chcę stąd uciec i nie wracać!

Jak żyć we wspólnym mieszkaniu?! Nie dam rady, kurcze to się nie mogło stać naprawdę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skonczylam szybciej zajecia, kupilam prezent dla przyjaciolki, teraz obejrzalam film, no i...tesknie za nim, ale wiem, ze lada dzien sie zobaczymy ;)

 

mam ochote go przytulic tak strasznie mocno...

wiem,ze poczulby to co chce mu przekazac. problem w tym ze narazie mi nie wolno..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach