Skocz do zawartości
Nerwica.com

Guzy mózgu a zaburzenia psychiczne


2MinutesToMidnight

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z samego początku chciałam przeprosić za to, że piszę tutaj w sprawie tak trywialnej w porównaniu do tego, z czym borykacie się tutaj na forum. Myślę też, że może łatwiej będzie mi zacząć, jeśli zacznę od konkretu.

Jestem studentką pierwszego roku psychologii (i tak jak w większości przypadków nie wybrałam tego kierunku przypadkowo) i poszukuję informacji, publikacji i książek dotyczących zaburzeń psychicznych u ludzi, którzy mają guzy mózgu. Jeśli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia i chcieliby się podzielić, także byłabym wdzięczna.

Mam nadzieję, że tą prośbą będzie mi łatwiej "wkręcić się" na to forum.

Dziękuję z góry za wszelką pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tematów do wyboru jest sporo, ale wszystkie są o chorobach fizycznych wpływających na psychikę - temat mocny, każdy jeden, ale zajęcia mam z psychiatrą, a nie z psychologiem i stąd zapewne takie podejście do tematu. Guzy mózgu są chyba z tego najbardziej interesujące i rozległe, ale mam potworny problem z literaturą :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój brat ma gruczolaka w mózgu. Swojego czasu leczył się na depresję, ale nie wiązałabym tego z guzem, raczej z faktem że przeszedł na rente 600 zł a wcześniej zarabiał 3000, więc Go bida przycisnęła i brak zajęcia do tego niepewny los bo nie wiadomo było czy operacja się powiedzie itp. i codzienne zmagania z potwornym bólem. Do tego cierpiał na bezsenność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach